Wspomaganie motywacji

Dążenie do perfekcji jest ciągłym treningiem. Rozwój nigdy się nie kończy, a trening pozwala czerpać satysfakcję z pokonywanej drogi. Ćwiczenia z pomocą doświadczonego trenera zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.

Kto z nas ma uwagi do braku motywacji pracowników? Widzimy to jak jesteśmy klientami, kiedy mamy wrażenie, że pani w hotelu, sklepie czy w urzędzie robi nam łaskę, że nas obsłuży. Mamy wrażenie, że robi to na siłę i że jej się po prostu nie chce. Jak często chcemy, żeby naszym pracownikom się bardziej chciało. Dajemy nawet podwyżki i premie, ale działa to na krótko lub w ogóle. Jeżeli podobne myśli chodzą Ci po głowie to zapraszam na bezpłatną konsultację, żeby o tym porozmawiać. 

Warsztaty z rozwijania motywacji wśród pracowników są dedykowane dla właścicieli, kierowników, managerów i liderów zespołów. W ciągu 2 dni roboczych uczestnicy biorą udział w warsztatach i poznają różne techniki motywacji i rozwoju firmy. Lepiej rozumieją perspektywę pracownika i potrafią dostosować odpowiednie narzędzia do swojego zespołu. Narzędzia poznane pozwalają na kontrolę sytuacji i dobranie odpowiednich działań. Poznanie metod zarządzania sytuacyjnego nie tylko podnosi zaangażowanie, ale także zwiększa satysfakcję pracowników. Nie ma jednej metody dopasowanej do wszystkich. Każdy jest inny, a dobranie metod motywacji jest sztuką. Warsztaty rozwoju motywacji są krokiem milowym do wysokiej efektywności pracy indywidualnej jak i zespołowej. Koniec z częstą rotacją, udawaniem, że jest ok, jak nie jest. Okazanie szacunku i asertywna rozmowa, udzielanie motywującej informacji zwrotnej oraz wskazanie najczęstszych błędów w zarządzaniu zespołem są elementami oferowanego warsztatu. Jeżeli uważasz, że Ty robisz wszystko dobrze, a to pracownicy są problemem, to… nie zapisuj się. Jeżeli dopuszczasz myśl, że może gdzieś popełniasz drobne błędy, to zapraszam na warsztaty.

Po warsztatach pracownik będzie umiał:

N

rozumieć różnice pomiędzy ludźmi i tym co ich motywuje

N

rozumieć ważną rolę lidera w kształtowaniu środowiska pracy

N

słuchał aktywnie swoich pracowników i wyciągał konstruktywne wnioski

N

znać i dobierać odpowiednie motywatory (z listy 37 czynników motywujących)

N

znać zasady zarządzania sytuacyjnego wg. Kena Blancharda

N

doceniać wartości i ich znaczenie w automotywacji zespołu

Korzyści dla firmy:

Mniejsza rotacja pracowników (mniej rekrutacji, niższe koszty, szybsze osiąganie celów)

Skuteczna orientacja zespołu na osiąganie celów firmy

Otwarcie na pomysły innowacyjne swoich pracowników

Większa motywacja i zaangażowanie pracowników

Zdrowa struktura i dobre relacje

Lepsze zrozumienie perspektywy pracowników i ich oczekiwań

Lepszy obieg informacji, także tej z dołu struktury w górę hierarchii

Tryb szkolenia, liczba uczestników informacje techniczne:

Szkolenie realizuję w trybie stacjonarnym z zachowaniem reżimu sanitarnego w siedzibie zleceniodawcy lub innym wskazanym miejscu na terenie Polski.

Liczba uczestników to grupa do 12 osób (każdy dodatkowy uczestnik wiąże się z dodatkowym kosztem 300 zł), maksymalna liczba to 16 osób na warsztatach.

Promocja:

Zakup jednego dwudniowego kursu pozwala na wykorzystanie zniżki 10% na kolejne warsztaty w terminie do pół roku od przeprowadzenia ostatniego kursu.

Wykorzystywane metody

  • Dyskusja moderowana
  • Mini wykład
  • Ćwiczenia grupowe
  • Praca indywidualna
  • Analiza przypadku
  • Warsztaty
  • Odgrywanie ról

Szkolenie zawiera

Profesjonalne

Praktyczne materiały dla uczestników

}

Wartościowy czas

2 dni z doświadczonym trenerem

Kwalifikacje

Certyfikat uczestnictwa i ukończenia kursu

w

Opieka specjalisty

Bezpłatny miesiąc na konsultacje tel. lub on-line dla kierowników działów szkolonych

Widok na przyszłość

Raport po szkoleniu opisujący przebieg warsztatów, omawiane i ćwiczone zagadnienia oraz sugestie na co zwrócić uwagę w dalszej pracy z zespołem sprzedaży

Masz pytania zadzwoń, napisz lub umów się na bezpłatną konsultację.

Skontaktuj się

Adres

Sobótki 21B/4A
80-247 Gdańsk

Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod nr 2.22/00072/2016

Certyfikat jakości ISO PN-EN ISO 9001:2015-10
nr 16/01/2024/TS/WA/1449/16

Nr telefonu

+48 668 698 308

Social Media

Email

az@adamzajchowski.pl

Wyślij wiadomość

4 + 12 =