Wspomaganie motywacji
Dążenie do perfekcji jest ciągłym treningiem. Rozwój nigdy się nie kończy, a trening pozwala czerpać satysfakcję z pokonywanej drogi. Ćwiczenia z pomocą doświadczonego trenera zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.
Kto z nas ma uwagi do braku motywacji pracowników? Widzimy to jak jesteśmy klientami, kiedy mamy wrażenie, że pani w hotelu, sklepie czy w urzędzie robi nam łaskę, że nas obsłuży. Mamy wrażenie, że robi to na siłę i że jej się po prostu nie chce. Jak często chcemy, żeby naszym pracownikom się bardziej chciało. Dajemy nawet podwyżki i premie, ale działa to na krótko lub w ogóle. Jeżeli podobne myśli chodzą Ci po głowie to zapraszam na bezpłatną konsultację, żeby o tym porozmawiać.
Warsztaty z rozwijania motywacji wśród pracowników są dedykowane dla właścicieli, kierowników, managerów i liderów zespołów. W ciągu 2 dni roboczych uczestnicy biorą udział w warsztatach i poznają różne techniki motywacji i rozwoju firmy. Lepiej rozumieją perspektywę pracownika i potrafią dostosować odpowiednie narzędzia do swojego zespołu. Narzędzia poznane pozwalają na kontrolę sytuacji i dobranie odpowiednich działań. Poznanie metod zarządzania sytuacyjnego nie tylko podnosi zaangażowanie, ale także zwiększa satysfakcję pracowników. Nie ma jednej metody dopasowanej do wszystkich. Każdy jest inny, a dobranie metod motywacji jest sztuką. Warsztaty rozwoju motywacji są krokiem milowym do wysokiej efektywności pracy indywidualnej jak i zespołowej. Koniec z częstą rotacją, udawaniem, że jest ok, jak nie jest. Okazanie szacunku i asertywna rozmowa, udzielanie motywującej informacji zwrotnej oraz wskazanie najczęstszych błędów w zarządzaniu zespołem są elementami oferowanego warsztatu. Jeżeli uważasz, że Ty robisz wszystko dobrze, a to pracownicy są problemem, to… nie zapisuj się. Jeżeli dopuszczasz myśl, że może gdzieś popełniasz drobne błędy, to zapraszam na warsztaty.
Po warsztatach pracownik będzie umiał:
rozumieć różnice pomiędzy ludźmi i tym co ich motywuje
rozumieć ważną rolę lidera w kształtowaniu środowiska pracy
słuchał aktywnie swoich pracowników i wyciągał konstruktywne wnioski
znać i dobierać odpowiednie motywatory (z listy 37 czynników motywujących)
znać zasady zarządzania sytuacyjnego wg. Kena Blancharda
doceniać wartości i ich znaczenie w automotywacji zespołu
Korzyści dla firmy:
Mniejsza rotacja pracowników (mniej rekrutacji, niższe koszty, szybsze osiąganie celów)
Skuteczna orientacja zespołu na osiąganie celów firmy
Otwarcie na pomysły innowacyjne swoich pracowników
Większa motywacja i zaangażowanie pracowników
Zdrowa struktura i dobre relacje
Lepsze zrozumienie perspektywy pracowników i ich oczekiwań
Lepszy obieg informacji, także tej z dołu struktury w górę hierarchii
Tryb szkolenia, liczba uczestników informacje techniczne:
Szkolenie realizuję w trybie stacjonarnym z zachowaniem reżimu sanitarnego w siedzibie zleceniodawcy lub innym wskazanym miejscu na terenie Polski.
Liczba uczestników to grupa do 12 osób (każdy dodatkowy uczestnik wiąże się z dodatkowym kosztem 300 zł), maksymalna liczba to 16 osób na warsztatach.
Promocja:
Zakup jednego dwudniowego kursu pozwala na wykorzystanie zniżki 10% na kolejne warsztaty w terminie do pół roku od przeprowadzenia ostatniego kursu.
Wykorzystywane metody
- Dyskusja moderowana
- Mini wykład
- Ćwiczenia grupowe
- Praca indywidualna
- Analiza przypadku
- Warsztaty
- Odgrywanie ról
Szkolenie zawiera
Profesjonalne
Praktyczne materiały dla uczestników
Wartościowy czas
2 dni z doświadczonym trenerem
Kwalifikacje
Certyfikat uczestnictwa i ukończenia kursu
Opieka specjalisty
Bezpłatny miesiąc na konsultacje tel. lub on-line dla kierowników działów szkolonych
Widok na przyszłość
Raport po szkoleniu opisujący przebieg warsztatów, omawiane i ćwiczone zagadnienia oraz sugestie na co zwrócić uwagę w dalszej pracy z zespołem sprzedaży