Techniki sprzedaży

Dążenie do perfekcji jest ciągłym treningiem. Rozwój nigdy się nie kończy, a trening pozwala czerpać satysfakcję z pokonywanej drogi. Ćwiczenia z pomocą doświadczonego trenera zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.

„Sprzedaż nie jest najważniejsza, to jedyne co się liczy”. Większość firm sprzedaje swoje usługi i produkty. Oczywiste jest to, że dobry dział sprzedaży potrafi sprzedać o wiele więcej niż słaby. Postać handlowca, to jakie robi wrażenie, jego profesjonalizm i kompetencje są bardzo często odnoszone do firmy, którą reprezentuje: niesolidny pracownik – niesolidna firma. Mózg ludzki działa na skróty i tworzy proste połączenia. Wynika z tego, że profesjonalny pracownik świadczy o dobrej, solidnej firmie. Warsztaty z technik sprzedaży uczą, pokazują, umożliwiają trening najważniejszych czynników odpowiadających za sprzedaż. W moich warsztatach skupiam się na podnoszeniu kwalifikacji w następujących punktach: 1. Planowanie i ustalanie celów sprzedaży (także działanie na automotywacji uczestnika szkolenia), 2. Techniki skutecznej komunikacji (od sygnałów niewerbalnych, robienia pierwszego wrażenia, stosowanie pytań, pauzy, aktywne słuchanie itp.) 3. Rozpoznawanie potrzeb klienta (zadawanie pytań i ich rodzaje). 4. Prezentacja handlowa. 5. radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta. 6. Skuteczne zamknięcie sprzedaży.

Tych 6 etapów jest kluczowych do osiągnięcia sukcesu, brak jakiejkolwiek umiejętności z powyższych nie gwarantuje sprzedaży. Na przykład sprzedaż handlowca bez umiejętności zamknięcia handlowego powoduje, że nie ma przejścia do finalizacji zamówienia i cała wcześniejsza praca idzie na marne. Brak umiejętności spokojnego i merytorycznego odpowiadania na uwagi klienta, czyli np. obiekcja klienta może spowodować zdenerwowanie u handlowca i nadmierną emocjonalną reakcję często uniemożliwia sprzedaż. Każdy ze wskazanych powyżej punktów wymaga przećwiczenia albo przynajmniej umówienia i wyjaśnienia przez kogoś kto „zjadł na tym zęby” i jako praktyk potrafi zrozumieć uczestnika warsztatów. Nawet doświadczone zespoły sprzedaży popełnia błędy w wielu punktach, część przedstawicieli handlowych ma złe nawyki i nawet nie zdają sobie sprawy jak duże braki. A w Twojej firmie jakie elementy zawodzą?

Umów się na bezpłatną konsultację i sprawdź czy rozumiem Twoje potrzeby i potrafię Ci pomóc.

Po warsztatach pracownik będzie umiał:

N

przygotować się do sprzedaży, analizować klienta i jego potencjalne potrzeby

N

stawiać cele handlowe (według schematu SMART)

N

robić dobre pierwsze wrażenie

N

zadawać skuteczne pytania

N

robić profesjonalną prezentację produktu lub usługi (z uwzględnieniem warunków i potrzeb)

N

obronić się przed uwagami i zarzutami klienta np. dotyczącymi wysokości ceny, jakości produktu lub innymi

N

zamykać sprzedaż w sposób nieskrępowany

N

rozpoczynać rozmowę poprzez luźne „zagajki” i budować relację

Korzyści dla firmy:

Motywacja pracowników do lepszej i skuteczniejszej sprzedaży

Większe przychody firmy, większe zyski, więcej na inwestycje

Rozwój organizacji, działu sprzedaży

Tryb szkolenia, liczba uczestników informacje techniczne:

Szkolenie realizuję w trybie stacjonarnym z zachowaniem reżimu sanitarnego w siedzibie zleceniodawcy lub innym wskazanym miejscu na terenie Polski.

Liczba uczestników to grupa do 16 osób (każdy dodatkowy uczestnik wiąże się z dodatkowym kosztem 300 zł), maksymalna liczba to 21 osób na warsztatach.

Promocja:

Zakup jednego dwudniowego kursu pozwala na wykorzystanie zniżki 10% na kolejne warsztaty w terminie do pół roku od przeprowadzenia ostatniego kursu.

Wykorzystywane metody

  • Dyskusja moderowana
  • Mini wykład
  • Ćwiczenia grupowe
  • Praca indywidualna
  • Analiza przypadku
  • Warsztaty
  • Odgrywanie ról

Szkolenie zawiera

Profesjonalne

Praktyczne materiały dla uczestników

}

Wartościowy czas

2 dni z doświadczonym trenerem

Kwalifikacje

Certyfikat uczestnictwa i ukończenia kursu

w

Opieka specjalisty

Bezpłatny miesiąc na konsultacje tel. lub on-line dla kierowników działów szkolonych

Widok na przyszłość

Raport po szkoleniu opisujący przebieg warsztatów, omawiane i ćwiczone zagadnienia oraz sugestie na co zwrócić uwagę w dalszej pracy z zespołem sprzedaży

Masz pytania zadzwoń, napisz lub umów się na bezpłatną konsultację.

Skontaktuj się

Adres

Sobótki 21B/4A
80-247 Gdańsk

Nr telefonu

+48 668 698 308

Social Media

Email

az@adamzajchowski.pl

Wyślij wiadomość

9 + 11 =