W programie szkoleń
Opis kursów dla pracowników ochrony zdrowia
Szkolenia koncentrują się na wsparciu personelu medycznego w zakresie zarządzania, komunikacji i obsługi pacjentów. Program ma na celu rozwijanie kompetencji, które poprawiają jakość obsługi pacjentów oraz skuteczność współpracy wewnątrz zespołu medycznego. W trakcie warsztatów uczestnicy zdobędą umiejętności niezbędne do radzenia sobie ze stresem, trudnymi pacjentami oraz uniknięcia wypalenia zawodowego. Poniżej części wspólne warsztatów dla ochrony zdrowia, niezależnie od tematu kursu:
- Szkolenie realizowane stacjonarnie we wskazanym miejscu na terenie całej Polski
- Warsztaty w formie praktycznej dopasowanej do grupy docelowej uczestników kursu
- uczestnicy otrzymują certyfikat uczestnictwa (po ukończeniu cyklu spotkań lub na życzenie po pojedynczym szkoleniu)
- możliwość łączenia grup zawodowych odpowiedzialnych za pacjenta (rejestracja medyczna, lekarze, pielęgniarki, położne, położne środowiskowe, fizjoterapeuci, opiekunowie osób starszych)
- Warsztaty w części odbywają się w pracy zespołowej, dlatego poza merytorycznym rozwojem następuje integracja i tzw. „team building”
- Częścią szkolenia jest oddziaływanie na postawy uczestników:
- Sprawczości (jaki ma wpływ na pacjenta? – tylko poprzez własne działanie),
- Empatii – co pacjent czuje, zadbanie o jego dobrostan, odpowiedzialności – w aspektach prawnych (RODO, Prawa pacjenta np. prawa do informacji),
- Obowiązków i formalności związanych np. z rozliczeniem świadczeń zdrowotnych,
- Dotyczące organizacji i pracy w zespole (pacjent przechodzi przez wszystkie szczeble – od rej. medycznej, przez gab. zabiegowy, po gab. lekarski, „biuro” rozlicza świadczenia, inne osoby dbają o infrastrukturę) jakość pracy wynika z relacji, sprawności działania w zespole i wzajemnej motywacji (to trudne wyzwanie)
- Szkolenie kończy się raportem z oceną pracy, wnioskami i sugestiami
- Szkolenia objęte „Gwarancją jakości od A do Z„
Czas trwania
Forma
Grupa docelowa
Wykorzystywane metody
Rozwijane kompetencje w trakcie warsztatów
- Skuteczne zarządzanie zespołem medycznym
- Profesjonalna rejestracja medyczna i obsługa pacjentów
- Komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów wewnątrz zespołu
- Asertywność w pracy z pacjentami i współpracownikami
- Techniki radzenia sobie ze stresem i unikanie wypalenia zawodowego
- Standaryzacja pracy i wdrażanie dobrych praktyk
- Budowanie pozytywnej marki placówki ochrony zdrowia
Korzyści dla firmy
- Zmotywowany i profesjonalny personel
- Poprawa jakości obsługi pacjentów
- Lepsza komunikacja wewnątrz zespołu
- Redukcja rotacji personelu
- Techniki radzenia sobie ze stresem i unikanie wypalenia zawodowego
- Zwiększenie konkurencyjności na rynku
Inne szkolenia
Kursy i Szkolenia
Szkolenia z doświadczonym trenerem zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.
Marketing i sprzedaż z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i AI
Trzydniowe szkolenie dla firm, które chcą efektywnie pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż. Skierowane do osób, które chcą poznać nowoczesne techniki i narzędzia wspierające te działania.
Szkolenie prawa pacjenta
Szkolenie koncentruje się na poznaniu praw pacjenta przez personel placówki medycznej. Program ma na celu zrozumienie sytuacji, w której pacjent lub rodzina chce wnieść skargę wynikającą z łamania lub naruszenia jego praw.
Profesjonalna obsługa klienta
W czasach wzmożonej konkurencji, gdzie usługi i ceny są zbliżone, obsługa klienta odgrywa kluczową rolę. Badania pokazują, że 68% klientów uważa obsługę klienta za najważniejszy czynnik decydujący o wyborze firmy.

Przychodnia Panaceum

Helimed

Muzeum II Wojny Światowej

Kombinat Konopny

Marcol Stomatologia

Supremo

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Primes

Revimed

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Olsztynie

NCM

Eko-Color

Biblioteka Publiczna w Piasecznie

WMBP Gdańsk

NZOZ Stogi

Koszalińska Biblioteka Publiczna

Actavis

Przychodnia Medycyna Rodzinna

Remed Lectus

Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich

Przychodnia Baltimed

Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu

Przychodnia Wassowskiego

ZOZ Wola Śródmieście

Biblioteka Miejska w Łodzi

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie
