Szkolenia dla ochrony zdrowia

Dążenie do perfekcji jest ciągłym treningiem. Rozwój nigdy się nie kończy, a trening pozwala czerpać satysfakcję z pokonywanej drogi. Ćwiczenia z pomocą doświadczonego trenera zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.

szkolenia trudny pacjent
szkolenia dla ochrony zdrowia

Szkolenia dla ochrony zdrowia obejmują tematy:

zarządzanie zespołem placówki medycznej,
rejestracji medycznej z obsługi pacjenta, w tym tzw. trudnego pacjenta,
komunikacja interpersonalna wewnątrz zespołu,
– warsztaty z asertywności,
radzenie sobie ze stresem,
– rozwijanie motywacji i zapobieganie wypaleniu zawodowemu,
standaryzacja pracy na każdym etapie kontaktu z pacjentem i wewnątrz organizacji,
przeciwdziałanie mobbingowi w pracy,
budowania marki placówki ochrony zdrowia,
– imprezy integracyjne i gry miejskie oraz inne szkolenia

 CELE SZKOLENIA (przykładowo obsługa tzw. trudnego pacjenta)

  1. Podnieść zadowolenie pacjenta (także tzw. trudnego pacjenta)
  2. Zmotywować i uświadomić zbieżność celów firmy i pracowników
  3. Zmniejszyć rotację wśród personelu
  4. Scalić zespół i usprawnić wewnętrzną komunikację
  5. Podnieść świadomość zespołu, co powoduje uelastycznienie i otwarcie
    na (nieuchronne) zmiany
  6. Zapobiec wypaleniu zawodowemu i wskazać na techniki rozładowania stresu
  7. Pomóc w opracowaniu wspólnych zasad, które mają ułatwić i usprawnić pracę całego zespołu
  1. Zwiększyć konkurencyjność firmy

Przeszkolony personel w przychodni jest nastawiony na dobrą komunikację zarówno
z pacjentem jak i ze współpracownikami. Konflikty, niedopowiedzenia i niechęć są bardzo silnymi demotywatorami w pracy. Szkolenia mają zadanie zmienić nastawienie pracowników na bardziej otwarte. Opanowanie technik komunikacji, aktywnego słuchania, radzenia sobie z trudnym pacjentem, ułatwia pracę i zmniejsza stres pracowników.

W czasach wzmożonej konkurencji, zbliżonych usług i cen, serwis odgrywa największą rolę. Tak twierdzi 68% klientów. Zwiększanie zadowolenia klienta (pacjenta) z obsługi, pozwala na stabilny rozwój firmy.

Proces rozwijania kompetencji pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem jest długi i wymaga zaangażowania zarówno pracodawcy, jak i pracowników. Poziom wiedzy
i naturalnych predyspozycji u pracowników jest różny, dlatego ważne jest wprowadzanie standardów pracy i tzw. dobrych praktyk, które są wypracowywane grupowo w trakcie warsztatów.

Warsztaty z asertywności mają pomóc pracownikom w komunikacji w zespole, jak i z pacjentami. Profesjonalny w tym kontekście oznacza – kompetentny, pomocny, uprzejmy w pracy, ale i asertywny, odporny na stres i pewny siebie

 

Po warsztatach pracownik będzie:

N

lepiej rozumieć potrzeby pacjenta

N

wiedzieć jak ważna jest komunikacja niewerbalna i rozpoznawać niektóre sygnały

N

robić dobre pierwsze wrażenie

N

stosować parafrazę i metody doprecyzowania oczekiwań pacjenta

N

zachowywać się asertywnie lub będzie ćwiczyć zachowania asertywne

N

wiedzieć i umieć stosować metody redukcji stresu

N

stosować wspólnie wypracowane standardy postępowania z pacjentami

N

pomóc pacjentowi i rozumieć ważną rolę, którą pełni

Korzyści dla firmy:

Motywacja pracowników do lepszej i skuteczniejszej pracy

Mocniejsza pozycja firmy w otoczeniu rynkowym (komercyjnym lub na fundusz)

Rozwój pracowników i organizacji – lepsze miejsce dla pacjentów i pracowników

Tryb szkolenia, liczba uczestników informacje techniczne:

Szkolenie realizuję w trybie stacjonarnym z zachowaniem reżimu sanitarnego w siedzibie zleceniodawcy lub innym wskazanym miejscu na terenie Polski.

Liczba uczestników to grupa do 16 osób (każdy dodatkowy uczestnik wiąże się z dodatkowym kosztem 350 zł), maksymalna liczba to 21 osób na warsztatach.

Promocja:

Zakup jednego dwudniowego kursu pozwala na wykorzystanie zniżki 10% na kolejne warsztaty w terminie do pół roku od przeprowadzenia ostatniego kursu.

Wykorzystywane metody

  • Dyskusja moderowana
  • Mini wykład
  • Ćwiczenia grupowe
  • Praca indywidualna
  • Analiza przypadku
  • Warsztaty
  • Odgrywanie ról

Szkolenie zawiera

Profesjonalne

Praktyczne materiały dla uczestników

}

Wartościowy czas

2 dni z doświadczonym trenerem

Kwalifikacje

Certyfikat uczestnictwa
i ukończenia kursu

w

Opieka specjalisty

Bezpłatny miesiąc na konsultacje tel. lub on-line dla kierowników działów szkolonych

Widok na przyszłość

Raport po szkoleniu opisujący przebieg warsztatów, omawiane i ćwiczone zagadnienia oraz sugestie na co zwrócić uwagę w dalszej pracy z zespołem

Masz pytania zadzwoń, napisz lub umów się na bezpłatną konsultację.

Skontaktuj się

Adres

Sobótki 21B/4A
80-247 Gdańsk

Nr telefonu

+48 668 698 308

Social Media

Email

az@adamzajchowski.pl

Wyślij wiadomość

5 + 15 =