szkolenie-dla-placowki-medycznej_01

Opis kursów dla pracowników ochrony zdrowia

Szkolenia koncentrują się na wsparciu personelu medycznego w zakresie zarządzania, komunikacji i obsługi pacjentów. Program ma na celu rozwijanie kompetencji, które poprawiają jakość obsługi pacjentów oraz skuteczność współpracy wewnątrz zespołu medycznego. W trakcie warsztatów uczestnicy zdobędą umiejętności niezbędne do radzenia sobie ze stresem, trudnymi pacjentami oraz uniknięcia wypalenia zawodowego. Poniżej części wspólne warsztatów dla ochrony zdrowia, niezależnie od tematu kursu:

  • Szkolenie realizowane stacjonarnie we wskazanym miejscu na terenie całej Polski
  • Warsztaty w formie praktycznej dopasowanej do grupy docelowej uczestników kursu
  • uczestnicy otrzymują certyfikat uczestnictwa (po ukończeniu cyklu spotkań lub na życzenie po pojedynczym szkoleniu)
  • możliwość łączenia grup zawodowych odpowiedzialnych za pacjenta (rejestracja medyczna, lekarze, pielęgniarki, położne, położne środowiskowe, fizjoterapeuci, opiekunowie osób starszych)
  • Warsztaty w części odbywają się w pracy zespołowej, dlatego poza merytorycznym rozwojem następuje integracja i tzw. „team building”
  • Częścią szkolenia jest oddziaływanie na postawy uczestników: 
  • Sprawczości (jaki ma wpływ na pacjenta? – tylko poprzez własne działanie), 
  • Empatii – co pacjent czuje, zadbanie o jego dobrostan, odpowiedzialności – w aspektach prawnych (RODO, Prawa pacjenta np. prawa do informacji), 
  • Obowiązków i formalności związanych np. z rozliczeniem świadczeń zdrowotnych, 
  • Dotyczące organizacji i pracy w zespole (pacjent przechodzi przez wszystkie szczeble – od rej. medycznej, przez gab. zabiegowy, po gab. lekarski, „biuro” rozlicza świadczenia, inne osoby dbają o infrastrukturę) jakość pracy wynika z relacji, sprawności działania w zespole i wzajemnej motywacji (to trudne wyzwanie)
  • Szkolenie kończy się raportem z oceną pracy, wnioskami i sugestiami
  • Szkolenia objęte Gwarancją jakości od A do Z

Czas trwania

0d 8 do 32 godzin (1-4 dni)

Forma

Warsztaty interaktywne

Grupa docelowa

Obsługa pacjenta, lekarze, pielęgniarki, rejestratorzy medyczni, pracownicy administracji placówek medycznych

Wykorzystywane metody

Dyskusje moderowane, mini wykłady, ćwiczenia grupowe, praca indywidualna, analiza przypadku, warsztaty, odgrywanie ról

Rozwijane kompetencje w trakcie warsztatów

Korzyści dla firmy

Inne szkolenia

Kursy i Szkolenia

Szkolenia z doświadczonym trenerem zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.

szkolenie prawa pacjenta

Szkolenie prawa pacjenta

Szkolenie koncentruje się na poznaniu praw pacjenta przez personel placówki medycznej. Program ma na celu zrozumienie sytuacji, w której pacjent lub rodzina chce wnieść skargę wynikającą z łamania lub naruszenia jego praw.

Zobacz szkolenie