Gwarancja jakości od A do Z

Dążenie do perfekcji jest ciągłym treningiem. Rozwój nigdy się nie kończy, a trening pozwala czerpać satysfakcję z pokonywanej drogi. Ćwiczenia z pomocą doświadczonego trenera zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.

Adam Zajchowski na Croma Business Academy
ankieta ewaluacyjna szkolenia

Gwarancja jakości na szkolenia od A do Z!

Kto lubi kupować „kota w worku”? W dobie internetu coraz więcej usług jest sprzedawanych bez kontaktu bezpośredniego i to między nieznajomymi. Opieramy się na opiniach w internecie, które jak wiemy, bywają nieprawdziwe. Szukamy gwarancji jakości. Ty też chcesz mieć pewność, że Twoje inwestycje przynoszą oczekiwany efekt? Dobrze trafiłaś/eś, gwarancja jakości jest zapisana w umowie – albo najwyższy poziom szkolenia, zaangażowanie uczestników i dzięki temu spodziewane efekty, albo nie wystawiam faktury! Ktoś jeszcze to oferuje?

Co to znaczy gwarancja jakości szkoleń?

Gwarancja jakości od A do Z to znaczy, że jeżeli uczestnicy, w anonimowej ankiecie, ocenią warsztaty poniżej 4 (w skali od 1 do 5), to rezygnuję z wynagrodzenia.

Warunkiem gwarancji jakości jest prowadzenia szkoleń dla minimum 5 osób w trybie stacjonarnym z tematów:

– zarządzanie zespołem

– komunikacja interpersonalna

– techniki sprzedaży

– profesjonalna obsługa klienta/pacjenta

– inne tematy „skrojone na miarę” po omówieniu oczekiwań klienta.

Zdarza się, że klienci pytają czy się nie boję, że dostanę niższe oceny?

Odpowiadam, że  jeżeli dostanę słabe oceny, to znaczy, że nie przyłożyłem się do pracy, bo na przestrzeni 12 lat nie zdarzyło mi się dostać mniej niż 4.

Koszt warsztatów to jedno, a drugie to wyciągnięcie pracowników z ich codziennych zajęć zawodowych. Dużym wysiłkiem organizacyjnym jest zebrać ludzi na szkolenie. Dlatego bardzo ważne jest, żeby czas na szkoleniu był spożytkowany produktywnie i motywująco, tzn., że uczestnicy po szkoleniu mają świadomość, że ich praca jest ważna, ma znaczenie i pracują w zespole.

Stąd pomysł na gwarancję jakości od A do Z. Jak szkolić to dobrze, motywująco i rozwojowo.

Koniec z nudnymi szkoleniami, które zniechęcają pracowników do rozwoju, dość zajęć z ludźmi bez doświadczenia w pracy. Czas na działanie praktyka dla praktyków.

Po lewej stronie znajduje się ankieta ewaluacyjna, która podstawą gwarancji jakości szkoleń. Stanowi ona załącznik do umowy szkoleniowej, czyli przerzuca potencjalne ryzyko niepowodzenia na trenera, czyli na mnie, i tak powinno być!

Dla młodych pokoleń, nowych pracowników rozwój zawodowy, możliwość uczenia się i wspinania się po szczeblach kariery jest równie ważny jak stabilny przychód. Daj im dobre wzorce i wybierz szkolenie motywujące z gwarancją jakości od A do Z.

Adam Zajchowski

Żeby szkolenie było motywujące, zachęcające do stosowania poznanych technik, musi być atrakcyjne. Moją rolą jest poznać branżę, język stosowany, wyzwania rynkowe i oczekiwania uczestników. Dopasowuję program do pragmatycznego stosowania w pracy. Nie chodzi o teoretyzowanie lub akademickie dysputy, najczęściej chodzi o zadowolenie klienta i ostatecznie o pieniądze na inwestycje, wynagrodzenia. Jeżeli masz wybór mieć szkolenie z gwarancją jakości lub bez, to sprawdź mnie.

Korzyści dla firmy:

poczucie bezpieczeństwa i pewność inwestycji

zaufany i sprawdzony szkoleniowiec

pewność, że trener dołoży starań dla najlepszego efektu

Motywacja uczestników do stosowania poznanych technik

Docenienie pracowników i większe zaangażowanie

Tryb szkolenia, liczba uczestników informacje techniczne:

Szkolenie realizuję w trybie stacjonarnym z zachowaniem reżimu sanitarnego w siedzibie zleceniodawcy lub innym wskazanym miejscu na terenie Polski.

Liczba uczestników to grupa do 16 osób (każdy dodatkowy uczestnik wiąże się z dodatkowym kosztem 300 zł), maksymalna liczba to 21 osób na warsztatach.

Promocja:

Zakup jednego dwudniowego kursu pozwala na wykorzystanie zniżki 10% na kolejne warsztaty w terminie do pół roku od przeprowadzenia ostatniego kursu.

Wykorzystywane metody

  • Dyskusja moderowana
  • Mini wykład
  • Ćwiczenia grupowe
  • Praca indywidualna
  • Analiza przypadku
  • Warsztaty
  • Odgrywanie ról
  • Storytelling

Skontaktuj się

Adres

Sobótki 21B/4A
80-247 Gdańsk

Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod nr 2.22/00072/2016

Certyfikat jakości ISO PN-EN ISO 9001:2015-10
nr 16/01/2024/TS/WA/1449/16

Nr telefonu

+48 668 698 308

Social Media

Email

az@adamzajchowski.pl

Wyślij wiadomość

10 + 14 =