Opis szkolenia
- Warsztaty polegają na „udrożnieniu” komunikacji i współpracy w zespole
- W programie rozpoznawanie barier w porozumieniu
- Umiejętność kontroli emocji
- Przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej
- Budowania kultury współpracy w oparciu o wzajemny szacunek
Dla kogo, kiedy, gdzie i jak?
- Polecane dla wszystkich zespołów od 3 osób w górę
- Pomaga osiągać cele zespołowe dzięki lepszej współpracy
- Buduje przyjazne środowisko pracy dzięki zrozumieniu emocji drugiego człowieka i ich wpływu na relacje międzyludzkie. Wykorzystuję 34 karty obrazujące stany emocjonalne.
- W programie wykorzystywane są techniki zaczerpnięte z NVC (non-violent communication M.
Rosenberg’a), czyli komunikacji bez przemocy - Otwiera współpracowników na słuchanie i mówienie (ważne w przypadku udzielania wzajemnej informacji zwrotnej)
- Szkolenie realizowane stacjonarnie w siedzibie zleceniodawcy lub innym wskazanym miejscu na terenie Polski
Czas trwania
Forma
Grupa docelowa
Wykorzystywane metody
Tego nauczy się uczestnik
- Rozpoznawania i eliminowania barier komunikacyjnych
- Techniki aktywnego słuchania
- Asertywnego wyrażania emocji i opinii
- Praktycznego zastosowania narzędzi komunikacyjnych (FRIS, DISC)
- Ustalania i przekazywania wzajemnych oczekiwań
- Przyjmowania informacji zwrotnej
- Zrozumienia wpływu emocji na działanie
- Dystansu emocjonalnego i otwarcia na lepszą współpracę
- Dopasuj szkolenie do swoich oczekiwań - zadaj pytanie
Korzyści dla firmy
- Lepsze zrozumienie potrzeb klientów
- Zwiększona efektywność sprzedaży
- Poprawa komunikacji z klientami
- Wyższy wskaźnik zamykania transakcji
- Większe przychody firmy
Inne szkolenia
Cyberbezpieczeństwo w placówce medycznej
Dyrektywa NIS2 zaostrza wymogi cyberbezpieczeństwa dla medycyny (obok RODO). Złożone wdrożenie? Oferujemy kompleksowe wsparcie: analiza, procedury, zabezpieczenia. Zapewniamy zgodność i realną cyberodporność. Przeprowadzimy Państwa przez ten proces łatwo i profesjonalnie.
Trening komunikacji interpersonalnej w placówce medycznej
Popraw komunikację w swoim zespole medycznym i zredukuj napięcia dzięki naszemu praktycznemu treningowi interpersonalnemu. Uczestnicy zdobędą konkretne narzędzia do efektywnego porozumiewania się, aktywnego słuchania i budowania lepszych relacji.
Profesjonalna obsługa pacjenta
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie ochrony zdrowia, doskonała obsługa pacjenta to klucz do sukcesu. Nasze szkolenie wyposaży Twój personel w wiedzę i umiejętności, które przełożą się na lojalność pacjentów, lepszą atmosferę pracy i mniejszą liczbę skarg.
Kursy i Szkolenia
Szkolenia z doświadczonym trenerem zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.

Przychodnia Panaceum

Helimed

Muzeum II Wojny Światowej

Kombinat Konopny

Marcol Stomatologia

Supremo

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Primes

Revimed

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Olsztynie

NCM

Eko-Color

Biblioteka Publiczna w Piasecznie

WMBP Gdańsk

NZOZ Stogi

Koszalińska Biblioteka Publiczna

Actavis

Przychodnia Medycyna Rodzinna

Remed Lectus

Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich

Przychodnia Baltimed

Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu

Przychodnia Wassowskiego

ZOZ Wola Śródmieście

Biblioteka Miejska w Łodzi

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie
