W programie szkolenia
Opis szkolenia
Trzydniowe szkolenie dla firm, które chcą skutecznie zarządzać marketingiem i sprzedażą. Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą poznać nowoczesne strategie marketingowe i sprzedażowe oraz nauczyć się korzystać z narzędzi wspierających te działania.
Szkolenie objęte jest programem dofinansowania. Napisz do nas, aby poznać więcej szczegółów.
Dzień 1
Poznasz współpracę marketingu i sprzedaży, nauczysz się ustalać cele, tworzyć plan marketingowy, pozyskiwać klientów i budować lojalność poprzez zarządzanie cyklem życia klienta.
Dzień 2
Opanujesz narzędzia online (Canva, CapCut, HubSpot, ChatGPT), nauczysz się tworzyć wartościowe treści, optymalizować SEO z AI i wykorzystywać media społecznościowe do sprzedaży oraz budowania relacji.
Dzień 3
Skupimy się na upsellingu i cross-sellingu, projektowaniu ofert, prowadzeniu rozmów sprzedażowych, pracy z klientem, budowaniu USP oraz znaczeniu designu marki.
Czas trwania
Forma
Grupa docelowa
Wykorzystywane metody
Czego się nauczysz
- Samodzielnego planowania i realizowania działań marketingowych oraz sprzedażowych
- Wyznaczania celów i tworzenia efektywnych budżetów
- Analiza klienta i jego potencjalnych potrzeb.
- Skutecznego pozyskiwania i utrzymywania klientów
- Korzystania z nowoczesnych narzędzi wspierających sprzedaż i marketing
- Budowania przewagi konkurencyjnej na dynamicznym rynku
- Radzenie sobie z obiekcjami klientów
- Zamykanie sprzedaży
Korzyści dla firmy
- Zwiększenie skuteczności kampanii marketingowych i sprzedażowych
- Lepsze planowanie budżetów i alokacja zasobów
- Większa konwersja leadów i wzrost sprzedaży
- Udoskonalenie strategii pozyskiwania i utrzymania klientów
- Efektywne wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych
- Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku
- Poprawa wyników finansowych firmy
Inne szkolenia
Marketing i sprzedaż z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i AI
Trzydniowe szkolenie dla firm, które chcą efektywnie pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż. Skierowane do osób, które chcą poznać nowoczesne techniki i narzędzia wspierające te działania.
Szkolenie prawa pacjenta
Szkolenie koncentruje się na poznaniu praw pacjenta przez personel placówki medycznej. Program ma na celu zrozumienie sytuacji, w której pacjent lub rodzina chce wnieść skargę wynikającą z łamania lub naruszenia jego praw.
Profesjonalna obsługa klienta
W czasach wzmożonej konkurencji, gdzie usługi i ceny są zbliżone, obsługa klienta odgrywa kluczową rolę. Badania pokazują, że 68% klientów uważa obsługę klienta za najważniejszy czynnik decydujący o wyborze firmy.
Kursy i Szkolenia
Szkolenia z doświadczonym trenerem zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.

Przychodnia Panaceum

Helimed

Muzeum II Wojny Światowej

Kombinat Konopny

Marcol Stomatologia

Supremo

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Primes

Revimed

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Olsztynie

NCM

Eko-Color

Biblioteka Publiczna w Piasecznie

WMBP Gdańsk

NZOZ Stogi

Koszalińska Biblioteka Publiczna

Actavis

Przychodnia Medycyna Rodzinna

Remed Lectus

Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich

Przychodnia Baltimed

Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu

Przychodnia Wassowskiego

ZOZ Wola Śródmieście

Biblioteka Miejska w Łodzi

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie
