Opis kursu
Warsztaty te są skierowane do managerów, liderów, kierowników i koordynatorów. Uczestnicy nauczą się nowoczesnych technik zarządzania zespołem, motywowania ludzi oraz budowania autorytetu. Szkolenie obejmuje praktyczne ćwiczenia, które pomagają w lepszym zarządzaniu ludźmi, określaniu i egzekwowaniu celów, a także efektywnym delegowaniu zadań.
- Szkolenie realizowane stacjonarnie w siedzibie zleceniodawcy lub innym wskazanym miejscu na terenie Polski
- Warsztaty obejmują zagadnienia budowania autorytetu
- Bazują na sytuacyjnym stylu zarządzania Kena Blancharda
- Dają narzędzia do prowadzenia trudnych rozmów w oparciu o schemat „M.O.S.T” i „FUKO”
- Wspomagają pewność siebie managerów, rozwiewają wątpliwości managerów, kierowników i liderów/koordynatorów
- Pomagają opanować sztukę delegowania odpowiedzialności i zlecania zadań w 7 punktach
- Szkolenie jest elastyczne i prowadzący odpowiada na pytania dotyczące bieżącej pracy i aktualnych wyzwań
- Podczas warsztatów stosowane są ćwiczenia, które pomagają poczuć „na własnej skórze” błędy w zarządzaniu ludźmi i lepiej zrozumieć ich wpływ na (de)motywację pracowników
- Szkolenie z zarządzanie zespołem pomaga budować szczere i uczciwe relacje w zespole pomiędzy przełożonym i podwładnym, bo rotacja pracowników najczęściej wynika z problemów na tej osi.
Czas trwania
Forma
Grupa docelowa
Wykorzystywane metody
Czego się nauczysz
- Rozumienie różnic między ludźmi i dobieranie odpowiednich motywatorów
- Rola lidera w kształtowaniu zespołu i środowiska pracy
- Efektywne przekazywanie informacji zwrotnej i egzekwowanie zadań
- Określanie i egzekwowanie celów zespołu
- Skuteczne delegowanie zadań i dzielenie się odpowiedzialnością
- Techniki zarządzania czasem i zadaniami
- Budowanie autorytetu poprzez jasne cele i relacje
Korzyści dla firmy
- Mniejsza rotacja pracowników
- Skuteczna orientacja na cele firmy
- Większa motywacja i zaangażowanie pracowników
- Lepszy obieg informacji
- Zdrowa struktura organizacyjna i dobre relacje
Inne szkolenia
Trening komunikacji interpersonalnej w placówce medycznej
Popraw komunikację w swoim zespole medycznym i zredukuj napięcia dzięki naszemu praktycznemu treningowi interpersonalnemu. Uczestnicy zdobędą konkretne narzędzia do efektywnego porozumiewania się, aktywnego słuchania i budowania lepszych relacji.
Profesjonalna obsługa pacjenta
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie ochrony zdrowia, doskonała obsługa pacjenta to klucz do sukcesu. Nasze szkolenie wyposaży Twój personel w wiedzę i umiejętności, które przełożą się na lojalność pacjentów, lepszą atmosferę pracy i mniejszą liczbę skarg.
Zarządzanie zespołem w placówce medycznej
Zostań efektywnym liderem w swojej placówce medycznej! Nasz warsztat wyposaży Cię w praktyczne narzędzia do zarządzania zespołem, motywowania pracowników i budowania autorytetu, dopasowane do specyfiki ochrony zdrowia.
Kursy i Szkolenia
Szkolenia z doświadczonym trenerem zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.

Przychodnia Panaceum

Helimed

Muzeum II Wojny Światowej

Kombinat Konopny

Marcol Stomatologia

Supremo

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Primes

Revimed

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Olsztynie

NCM

Eko-Color

Biblioteka Publiczna w Piasecznie

WMBP Gdańsk

NZOZ Stogi

Koszalińska Biblioteka Publiczna

Actavis

Przychodnia Medycyna Rodzinna

Remed Lectus

Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich

Przychodnia Baltimed

Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu

Przychodnia Wassowskiego

ZOZ Wola Śródmieście

Biblioteka Miejska w Łodzi

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie
