rebranding 2_01

Opis szkolenia

Rebranding to proces odświeżenia marki, który obejmuje zmiany wizerunkowe (np. logo, barwy firmowe) oraz wewnętrzne. Celem szkolenia jest pomoc w określeniu zakresu rebrandingu, dostosowaniu do zmieniającej się sytuacji rynkowej i oczekiwań klientów. Uczestnicy dowiedzą się, jak przeprowadzić analizę rynku, opracować cele i strategię, oraz skutecznie wdrożyć zmiany.

Grupa uczestników do 14 osób, maksymalnie 20 osób (dodatkowy koszt za każdego uczestnika powyżej 14 osób wynosi 500 zł).

  • Szkolenie realizowane stacjonarnie w siedzibie zleceniodawcy lub innym wskazanym miejscu na terenie Polski
  • Wykorzystywane metody: dyskusje moderowane, mini wykłady, ćwiczenia grupowe, praca indywidualna, analiza przypadku, warsztaty, odgrywanie ról

Czas trwania

od 1 do 6 miesięcy

Forma

Warsztaty interaktywne, warsztaty stacjonarne

Grupa docelowa

dla managerów marketingu, właścicieli firm oraz specjalistów od brandingu

Czego się nauczysz

Korzyści dla firmy

Inne szkolenia

prawa pacjenta

Szkolenie prawa pacjenta

Szkolenie koncentruje się na poznaniu praw pacjenta przez personel placówki medycznej. Program ma na celu zrozumienie sytuacji, w której pacjent lub rodzina chce wnieść skargę wynikającą z łamania lub naruszenia jego praw.

Zobacz szkolenie

Kursy i Szkolenia

Szkolenia z doświadczonym trenerem zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.