rebranding

Opis szkolenia

Rebranding to proces odświeżenia marki, który obejmuje zmiany wizerunkowe (np. logo, barwy firmowe) oraz wewnętrzne. Celem szkolenia jest pomoc w określeniu zakresu rebrandingu, dostosowaniu do zmieniającej się sytuacji rynkowej i oczekiwań klientów. Uczestnicy dowiedzą się, jak przeprowadzić analizę rynku, opracować cele i strategię, oraz skutecznie wdrożyć zmiany.

Grupa uczestników do 14 osób, maksymalnie 20 osób (dodatkowy koszt za każdego uczestnika powyżej 14 osób wynosi 500 zł).

  • Szkolenie realizowane stacjonarnie w siedzibie zleceniodawcy lub innym wskazanym miejscu na terenie Polski
  • Wykorzystywane metody: dyskusje moderowane, mini wykłady, ćwiczenia grupowe, praca indywidualna, analiza przypadku, warsztaty, odgrywanie ról

Czas trwania

od 1 do 6 miesięcy

Forma

Warsztaty interaktywne, warsztaty stacjonarne

Grupa docelowa

dla managerów marketingu, właścicieli firm oraz specjalistów od brandingu

Czego się nauczysz

Korzyści dla firmy

Inne szkolenia

Kursy i Szkolenia

Szkolenia z doświadczonym trenerem zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.