prawa pacjenta

Opis kursu

Szkolenie koncentruje się na przedstawieniu i wyjaśnieniu praw pacjenta. Przestrzeganie ich uchroni placówkę medyczną od pozwów i kar nakładanych przez NFZ i/lub Rzecznika Praw Pacjenta (RPP). 

Szkolenie jest formą interaktywną, angażującą dzięki czemu uczestnicy lepiej rozumieją ich konieczność, podstawy, ale także pamiętają z jakimi sytuacjami mogą się spotkać.

Szkolenie nie musi być nudnym wykładem, a może być ciekawą przygodą połączoną z realnymi przykładami z życia wziętymi. Ponadto w trakcie zajęć poruszane się tematy w jakich sytuacjach pacjenci zgłaszają skargi (i do kogo) i dlaczego warto budować dobre relacje z nimi i ich rodzinami.

Czas trwania

8 godzin (1 dzień)

Forma

Wykład interaktywny, warsztaty zespołowe

Grupa docelowa

Obsługa pacjenta, lekarze, pielęgniarki, rejestratorzy medyczni, pracownicy administracji placówek medycznych

Wykorzystywane metody

Dyskusje moderowane, mini wykłady, ćwiczenia grupowe, praca indywidualna, analiza przypadku, warsztaty, odgrywanie ról

Czego się nauczy uczestnik

Korzyści dla firmy

Inne szkolenia

prawa pacjenta

Szkolenie prawa pacjenta

Szkolenie koncentruje się na poznaniu praw pacjenta przez personel placówki medycznej. Program ma na celu zrozumienie sytuacji, w której pacjent lub rodzina chce wnieść skargę wynikającą z łamania lub naruszenia jego praw.

Zobacz szkolenie

Kursy i Szkolenia

Szkolenia z doświadczonym trenerem zbliżają do osiągnięcia wysokiej wydajności, satysfakcji i sukcesu.