Gwarancja jakości na szkolenia od A do Z!

Czy lubisz kupować „kota w worku”?

W dobie internetu coraz więcej usług jest sprzedawanych bez bezpośredniego kontaktu. Opinie w sieci bywają nieprawdziwe, a my szukamy gwarancji jakości. Chcesz mieć pewność, że Twoje inwestycje przynoszą oczekiwany efekt? Dobrze trafiłeś! Oferuję gwarancję jakości zapisaną w umowie: albo najwyższy poziom szkolenia, zaangażowanie uczestników i spodziewane efekty, albo brak faktury. Ktoś jeszcze to oferuje?

trener-szkolenie

Co to znaczy gwarancja jakości szkoleń?

Gwarancja jakości od A do Z oznacza, że jeśli uczestnicy, w anonimowej ankiecie, ocenią warsztaty poniżej 4 (w skali od 1 do 5), rezygnuję z wynagrodzenia. Warunkiem jest prowadzenie szkoleń dla minimum 5 osób w trybie stacjonarnym na tematy takie jak

  • zarządzanie zespołem,
  • komunikacja interpersonalna,
  • techniki sprzedaży,
  • profesjonalna obsługa klienta/pacjenta,
  • inne tematy „skrojone na miarę” po omówieniu oczekiwań klienta.

Czy nie boję się niższych ocen?

Jeśli dostanę słabe oceny, oznacza to, że nie przyłożyłem się do pracy. Na przestrzeni 12 lat nie zdarzyło mi się jednak dostać mniej niż 4. Koszt warsztatów to jedno, a drugie to wyciągnięcie pracowników z ich codziennych zajęć zawodowych. Dużym wysiłkiem organizacyjnym jest zebranie ludzi na szkolenie. Dlatego czas na szkoleniu musi być spożytkowany produktywnie i motywująco. Uczestnicy po szkoleniu powinni mieć świadomość, że ich praca jest ważna, ma znaczenie i pracują w zespole.

Koniec z nudnymi szkoleniami!

Czas na praktyczne działania dla praktyków. Ankieta ewaluacyjna jest podstawą gwarancji jakości szkoleń i stanowi załącznik do umowy szkoleniowej, przenosząc ryzyko niepowodzenia na trenera – czyli na mnie.

Dla młodych pokoleń rozwój zawodowy jest równie ważny jak stabilny przychód. Daj im dobre wzorce i wybierz szkolenie motywujące z gwarancją jakości od A do Z.

Szkolenie musi być motywujące i zachęcające do stosowania poznanych technik. Moją rolą jest poznanie branży, języka, wyzwań rynkowych i oczekiwań uczestników. Dopasowuję program do pragmatycznego stosowania w pracy. Nie chodzi o teoretyzowanie, ale o zadowolenie klienta i ostatecznie o pieniądze na inwestycje oraz wynagrodzenia.

Doświadczony instruktor

Adam Zajchowski trener biznesu,
szkoleniowiec z zamiłowaniem i pasją

Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, magister socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, absolwent Politechniki Gdańskiej kierunku Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Socjolog i trener z wykształcenia, z zamiłowaniem uprawia sztukę survivalu i spadochroniarstwo – umiejętności, które również wykorzystuje w biznesie.

Jako doświadczony szkoleniowiec, wdrażanie efektywnych technik sprzedaży oraz niewykorzystany potencjał traktuje jako pierwszorzędne wyzwanie. Jego pasją jest rozpoznawanie potrzeb i skuteczne pozyskiwanie klienta. Zwraca szczególną uwagę na nieefektywne formy organizacji.

35-dsc_0093-male
adam-zajchowski-w-karkonoszach-ph